Fruit Logistica | Berlin | 08.-10.02.2017

 

Z przyjemnością informujemy o udanym wystepie na targach Fruit Logistica w Berlinie.

Na tegorocznych targach Fruit Logistica w Berlinie jak zawsze, prezentowaliśmy wysokiej jakości produkty i usługi związane z naważeniem i pakowaniem produktów świeżych, kruchych delikatnych i wielu innych.

Z grupy naważarek wielogłowicowych zaprezentowaliśmy w tym roku ADW-O-1214S z serii OMEGA.

Nasi goście byli pod wrażeniem wysokiej wydajności i funkcjonalności. Oprócz niezawodnej jakości i nowoczesnej technologii wagi Yamato spełniają również europejskie wymagania higieniczne dla przemysłu spożywczego.

Odwiedzający mieli także okazję zobaczyć nie do pobicia półautomatyczną naważarkę wielogłowicową TSDW-205W na wspólnym stoisku obsługiwanym przez Yamato, JT Packaging i Rovema.

Ta półautomatyczna waga wielogłowicowa oferuje unikalną technologię, która zrobiła na odwiedzających olbrzymie wrażenie. Producenci i dystrybutorzy dużych i delikatnych zarówno owoców jak i warzyw byli również entuzjastycznie nastawieni do funkcji oferowanych w tej naważarce. Ta kombinacja zwiększa wielokrotnie wydajność procesu pakowania przy jednoczesnym obchodzeniem się z produktem jak z jajkiem.

Zespół Yamato w Fruit Logistica pragnie podziękować wszystkim odwiedzającym za ich zainteresowanie.

Mamy nadzieję, że spotkamy się z państwem ponownie i wkrótce na jednym z naszych wydarzeń.

Przypominamy, że można nas odwiedzić na Interpacku 2017. Można znaleźć nas w hali 15 na stoisku B21.

Do zobaczenia!

Dirk Gielen, kierownik sprzedaży OEM

„Aby zaoferować naszym klientom jeszcze lepszą obsługę, Yamato Scale rozszerza swoje kanały sprzedaży. Nasze partnerstwo z JT i Rovema okazało się sukcesem dla nas i także dla naszych klientów. Jest to partnerstwo oparte całkowicie na wzajemnym zaufaniu, a nasi klienci korzystają z tego najbardziej”, powiedział Dirk Gielen, kierownik sprzedaży OEM i w krajach niemieckojęzycznych, dodając, że” dobrze rozwinięta sieć przedstawicieli i agentów pozwala nam być w stałym, bezpośrednim kontakcie z naszymi klientami zawsze i wszędzie, gdy mają jakiekolwiek wątpliwości.”