Okulary cyfrowe do zdalnej konserwacji
Yamato Scale oferuje okulary cyfrowe jako rozwiązanie do zdalnej konserwacji na miejscu u naszych klientów. Dzięki koncepcji Y-ViTeSe nasi eksperci serwisowi patrzą „przez ramię” technikom i mogą w czasie rzeczywistym udzielać wskazówek dotyczących napraw lub ustawień systemu. Komunikacja jest dwukierunkowa. Serwisant Yamato widzi dokładnie, co dzieje się w maszynie i w tym samym czasie może wysyłać graficzne instrukcje do technika w Twojej produkcji. Wnętrze gogli cyfrowych zawiera mini monitor, który znajduje się w polu widzenia technika na miejscu. Zintegrowany zestaw słuchawkowy jest używany do transmisji głosu.
Największą zaletą tej koncepcji Y-ViTeSe jest elastyczność i szybki dostęp do pomocy technicznej w przypadku problemów produkcyjnych.
Serwisant oryginalnego producenta nie może być na miejscu szybciej. Skorzystaj z naszej usługi Y-ViTeSe z okularami cyfrowymi.
Transmisja obrazu i głosu odbywa się w czasie rzeczywistym. Nasi eksperci serwisowi zaglądają „przez ramię” Państwa technikom.
W koncepcji Y-ViTeSe masz do wyboru dwa pakiety serwisowe, które różnią się wydajnością, zakresem i ceną:
Opcja 1
- Okulary cyfrowe do nabycia (pozostają one własnością użytkownika)
- Pakiet 10 sesji wsparcia po 15 min. każda.
- Dołączona licencja na oprogramowanie i użytkowanie
Opcja 2
- Możliwość wypożyczenia okularów cyfrowych (okres wg indywidualnego uzgodnienia)
- Pakiet 10 sesji wsparcia po 15 min. każda.
- Dołączona licencja na oprogramowanie i użytkowanie
Dla lepszego zrozumienia aplikacji polecamy obejrzeć ten film demonstracyjny.
Skorzystaj z zalet koncepcji Y-ViTeSe:
- Wsparcie serwisowe jest do Państwa dyspozycji natychmiast
- Oszczędzasz czas i możesz natychmiast rozwiązywać problemy techniczne
- Brak kosztów dojazdu na wizyty serwisowe
Zainteresowany?
Chętnie doradzimy Państwu i przedstawimy ofertę na wybraną opcję Y-ViTeSe.
Uwe Plicht
Kierownik działu serwisu technicznego
„Z pomocą naszego Wirtualnego Serwisu Technicznego Yamato, możemy natychmiast interweniować w przypadku wystąpienia problemów technicznych. Odległość nie odgrywa już żadnej roli. Od zdiagnozowania błędu do optymalizacji procesu i naprawy, możemy pomóc naszym klientom na każdym kroku poprzez wirtualne zaglądanie im przez ramię. Korzyści jest wiele: szybka reakcja, niezawodność produkcji, oszczędność kosztów i mniejszy wpływ na środowisko. Z mojego punktu widzenia taka obsługa klienta już za kilka lat stanie się usługą standardową. Cieszymy się, że nasi klienci już dziś wdrażają takie rozwiązania.”
Zalecenia te są oparte na 11-letnim doświadczeniu w Yamato Scale.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalsze informacje.
E-Mail: service@yamatoscale.com
Hotline: +49 (0)2154 9159-0
Tematy w tym artykule
Serwis posprzedażowy, oryginalne części zamienne, jednostki ważące, koryta doprowadzające, pojemnik do ważenia, kubełki paszowe, przedłużenie gwarazdalny monitoring , jednostka sterująca, naważarki, naważarki wielogłowicowe, wagi kombinacyjne, automatyczny układ dozowania, naważarki kombinacyjne, wagi przemysłowe, wagi dynamiczne